vineri, 14 martie 2014

Nety Bijoux - Un nou proiect

         In viata incercam sa facem multe lucuri, unele ne ies bine, altele mai putin bine, dar din fiecare intamplare invatam ceva. Toate intamplarile ne formeaza si daca stim sa invatam din greseli, o sa fim mai bogati cu o lectie de viata. In ultima perioada am invatat multe lucruri, am trecut prin momente nu tocmai frumoase, dar fara de care nu as fi reusit sa inteleg cat de important este sa ai incredere in tine, si cat de mult conteaza sa fii tu insuti si sa faci ce iti place, dar orice faci sa faci bine.
           Dupa ce prima pagina handmade la care am lucrat, am pus suflet si am investit foarte mult timp si daruire si-a incheiat activitatea, am hotarat sa ma reinventez si sa fac in continuare ce imi place - sa creez lucrusoare pentru voi. Atunci cand lucrez, chiar daca este tarziu si sunt obosita, cand ma gandesc ca exista oameni care asteapta cu nerabdare sa poarte ceea ce fac eu, ma duc , imi mai fac o cafea si continui sa lucrez.
         Mai jos o sa postez cateva dintre lucrarile recente. Sper sa va placa si va astept pe pagina de  facebook: www.facebook.com/netybijoux pentru mai multe detalii.
 
lant placat cu argint






Cumparaturi placute!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu